budowanie relacji z kluczowymi klientami

budowanie relacji z kluczowymi klientami

Franchise Discovery Day – Co można się spodziewać

Decyzja o zakupie franczyzy może być bardzo skomplikowana. Trzeba podjąć świadomą decyzję, na podstawie szeroko zakrojonego procesu gromadzenia faktów, aby zidentyfikować idealny franczyzy dla Ciebie. Jednym z końcowych etapów tego procesu jest do wzięcia udziału w dzień Discovery.

Franczyzodawcy trzymać Discovery Days, zazwyczaj co miesiąc, dla potencjalnych franczyzobiorców, aby dać im możliwość, aby dowiedzieć się więcej na temat franczyzy w nieformalnym otoczeniu, nie obowiązek. Podczas Discovery Day, który zazwyczaj odbywa się w siedzibie korporacji, firma określa ogólną funkcjonowania firmy, produktu lub usługi zapewnia, systemy szkoleń oraz wsparcia i inwestycji finansowych wymagane.

Pomimo założenia, że ??dzień odkrycie jest wyłącznie na rzecz potencjalnego franczyzobiorcy, firma franczyzowa sam również korzysta z okazji, aby rozwinąć pierwsze wrażenia z potencjalnymi franczyzobiorcami i nieformalnie ocenić ich przydatność dla określonego business.So, jest to dzień dla Zespół zarządzania i kandydat franczyzy, aby poznać siebie na głębszym poziomie niż telefon i e-mail, aby zdecydować, czy jest to dobry mecz dla obu stron.

Ponadto, wydaje się, że ogólny konsensus jest, że koncesje są „zakupione”. Zdecydowana większość kandydatów skonsultować się powiedzieć, że chcą „kupić” franczyzy. Chociaż technicznie trzeba jednak zapłacić franczyzodawcy zostać franczyzobiorcą, franchising nie „kupił”. Są one przyznawane osobom, które firm franczyzowych uznają za najlepsze dopasowanie dla rozwoju ich działalności. Z tego powodu, firmy wydają się być niezwykle dokładne badając tych, którzy chcą reprezentować ich interesy. Istnieje wiele powodów, że muszą one być tak selektywne i wybredni.

Franczyzodawca będzie generować dochody (tantiem) na podstawie dochodu franczyzobiorcy.
Artykuł dzięki:

Author: crm-online.com.pl

Share This Post On