relacje z klientami w handlu detalicznym

relacje z klientami w handlu detalicznym

Użyj swojej karty dziś, aby otrzymać darmową kawę i pączki dla czterech osób.

Karta prezent trzymasz w ręku został wstępnie załadowany $ 10 wartości kawy i pączków. Pobierz prezentację pierwszej ręki sposobu funkcjonowania karty zapraszając mnie do swojego salonu na bezpłatne konsultacje na temat systemu Sharpe AutoCards. Podaj mi swoją kartę upominkową, będę go przesunąć, proces transakcji i przekazać swoją darmową kawę i pączki. Podobnie jak w przypadku kart upominkowych będą używane jeden dzień, ten może być wykorzystany tylko w miejscu prowadzenia działalności na karcie, co znaczy, Trójmieście Chev-latków.

Kiedy jest dobry czas dla nas, aby się spotkać na kawę i pogawędkę w swoim salonie? Zadzwoń do mnie w 123 456-7891 dzisiaj i niech to umówić się na spotkanie.

relacje z klientami w handlu detalicznym

Z poważaniem,

[Podpis niebieskim atramentem]

Brad K Phillips, Dyrektor Sprzedaży

relacje z klientami w handlu detalicznym

Sharpe AutoCards

Alan Sharpe jest copywriter business-to-business direct mail i specjalistą prowadzić generacji, który pomaga właścicieli firm i menedżerów marketingowych potencjalnych klientów, w pobliżu sprzedaży i utrzymanie klientów za pomocą marketingu bezpośredniego mail, business-to-business. Dowiedz sklep z umundurowaniem się więcej o swoich twórczych piśmie usług direct mail i zapisać się na bezpłatne cotygodniowe wskazówki jak to w http://www.sharpecopy.com [http://www.sharpecopy.com/newsletter].

© 2005 Sharpe Copy Inc Możesz przedruk tego artykułu w Internecie oraz w prasie, pod warunkiem że linki pozostają na żywo, a zawartość pozostaje niezmienione (w tym komunikatem „O autorze”).

Artykuł dzięki: ubezpieczenie oc dla młodych kierowców

Author: crm-online.com.pl

Share This Post On