relacje z klientem w administracji

relacje z klientem w administracji

Pomyśl poza pocztówce. Direct marketing jest elastyczny z dużą ilością opcji drukowania i format on-line, które będą pracować w ramach budżetu. Można opracować kampanię e-mail z spersonalizowanych adresów URL, wysyłać zaproszenia na seminarium, oferują darmowe bilety na imprezy, wysyłać newsletter (druku lub elektronicznej), w tym artykułów i przydatnych wskazówek, a więc znacznie więcej. Celem jest utrzymanie komunikacji z potencjalnymi więc będą trzymać cię czubek głowy. Połączenie „na zimno” sprzedaży nie jest tak chłodno, gdy widzieli swoje nazwisko wielokrotnie.

Zmierz swoje wyniki. Jedną z wielkich aspektów dotyczących marketingu bezpośredniego jest to mierzalne. Z mechanizmu reagowania w miejscu, takich jak numer telefonu lub e-maila, który można śledzić kontakty, i skąd. Będziesz miał lepszy pomysł, jak kampania robi, co daje szansę zobaczyć, co dobrze zadziałało, a co być może trzeba będzie zmienić w przyszłości.

Direct marketing jest niedrogi, ale potężne narzędzie, które umożliwia szybki zwrot z inwestycji, co jest szczególnie przydatne ze względu dzisiejszej gospodarce. Plus posiada dodatkowy bonus pomaga na dłuższą metę. Podczas gdy nadal regularnie przekazują do grupy docelowej, to ty – a nie konkurencja – że ludzie będą pamiętać, gdy poprawia rynek.

Znajdź więcej wskazówek, jak zwiększyć swoją działalność w daishocreative.com/articles~~pobj.

Frank Irias jest prezesem i współzałożycielem Daisho Creative Strategies, marketingu i projektowania Miami opartej firmy. Od ponad dziesięciu lat specjalizuje się w pomaganiu małe i średnie przedsiębiorstwa mix krótko- i długoterminowe strategie marketingowe, które dają lepsze wyniki. Kontakt z Frankiem na 305-234-5617 lub odwiedzić daishocreative.com aby uzyskać więcej informacji.

Artykuł dzięki:

Author: crm-online.com.pl

Share This Post On