crm program cena

Wzrost sprzedaży i rezerwacji obejmujących jedno pytanie

W świecie sprzedaży bezpośredniej swoją „Sklep” jest otwarta tylko wtedy, gdy robisz pokaz domu partii. Jako konsultant dla bezpośredniej sprzedaży firmy trzeba jak najlepiej wykorzystać swój czas demonstracji dając gości powody do zakupu produktów. Co by się stało, do sprzedaży, jeśli klienci, ludzie w demonstracji domu partii, słyszałem komentarze na temat produktów od swoich sąsiadów i przyjaciół?http://e-tort.pl/79-torty-dla-dzieci-warszawa

Pomyśl o tym, jak to działa w swoim własnym życiu. Masz rozmowy z przyjacielem, a ona opowiada o wielkiej posiłku miała w nowej restauracji w mieście. Nie zdecydować, aby dać tej restauracji spróbować następnym razem wyjdzie do jedzenia? Słyszeliście o filmie i chce ją zobaczyć – dopóki kilka osób wiesz dać mu negatywne opinie. Pomimo świata reklamy bombardowania nas na każdym kroku, aby kupić to, tamto, a następną rzeczą, bierzemy słowo z naszych znajomych o produkcie lub usłudze powyższej kampanii reklamowej dolara wielu milionów.

Można użyć, że w bezpośredniej sprzedaży firmy, a tym samym zwiększyć sprzedaż, zadając jedno proste pytanie w fazie wprowadzania swojego show. Kiedy zacznę moją prezentację chciałbym prosić gości o przedstawienie się i powiedzieć, jak oni wiedzieli gospodyni. Kiedy zdałem sobie sprawę, że analizowane pytanie nie robi nic dla mojej rezerwacji, sprzedaży lub rekrutacji. Więc zmienił pytanie: „Powiedz mi swoje imię, a potem powiedz mi jaki jest Twój ulubiony produkt i dlaczego?” Kobieta po kobieta powie którym jeden z moich produktów lubi i dlaczego lubi go. Każdy, w efekcie dało opinię o tym, jak wielkie moje produkty gdzie. Po prostu zmieniając wprowadzenie moja średnia sprzedaż wzrosła z 400 $ do ponad 600 pokaż $. Jeśli trzymasz trzy koncerty w tygodniu, w miesiącu, które potencjalnie mogą być dodatkowe $ 2000 w sprzedaży. Ja też sobie sprawę moje rezerwacje rosły. Goście zarezerwowane pokazy uzyskać droższych przedmiotów, ich przyjaciele podane referencje temat.

Spróbuj to pytanie w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Najgorsze, co może się zdarzyć, to masz nowe pomysły, od swoich klientów, dlaczego kochają swoje produkty.

Artykuł dzięki:

Author: crm-online.com.pl

Share This Post On