relacje z klientem biznesowym

relacje z klientem biznesowym

Sprzedawanie w Targach – 3 wskazówki do poprawy sprzedaży powtórzeń „ROI

Sprzedaży na targach wymaga czegoś więcej niż tylko wyświetlane. Przedstawiciele handlowi muszą być aktywni, co zwiększa zwrot z inwestycji i uzasadnia wydatki marketingowe. Ale to, co zwykle się dzieje?

Targach i marketingu personelu zebrała wielką wystawę.import z chin Stoisko wygląda fantastycznie i dostarcza komunikat firmy. Masz spotkanie pre-show, w którym wszystkie powtórzeń powiedzieć, czego oczekuje, a potem, gdy drzwi się otwierają … powtórzeń wyróżniać się i rozmawiać ze sobą, bawić się z ich telefonów i laptopów, i czekać na kogoś kłusować Into the budka. (Brzmi znajomo?)

Co gorsza, tylko chce rozmawiać z „prawdziwych” i nabywców tylko nabywców „ich konkretnego produktu” lub „obszar ich sprzedaży.” Wynik? Niski ROI, sfrustrowany targi kierownik i dyrektor marketingu i pytań co do tego, czy targi są naprawdę warte swojej ceny.

Po pierwsze, targi są warte swojej ceny, ponieważ każdej chwili można dostać grupę potencjalnych nabywców lub Persuaders razem relacje są wykonane lub wzmocnione i sprzedaży może zostać wykonana. (Nie można utworzyć ten sam „uczucie” Z seminarium lub telekonferencji – ale to na inny artykuł).

Po drugie, cierpią z powodu niskiej ROI – nie wymienionych sfrustrowanych pracowników marketingu i targów – ponieważ siły sprzedaży może wiedzieć, jak sprzedawać w tej dziedzinie, ale niewielu wie, jak sprzedawać na targach podłodze.

Co aby przejść na stronę kliknij tutaj. za tym idzie brzmi prosto, ale kilka powtórzeń rzeczywiście to zrobić. Tak więc, niezależnie od poziomu handlu pokazują doświadczenia, oto kilka rzeczy, na których przedstawiciele handlowi muszą skupić się na targach:

1) Zatrzymanie szukasz niskiej wiszące owoce. Dzięki niskiej wiszące owoce, to znaczy czeka na uczestników przyjść do siebie. Wyjść z budki i krok w nawach bocznych.
Artykuł dzięki:

Author: crm-online.com.pl

Share This Post On