relacje z klientem definicja

relacje z klientem definicja

Przytrzymaj kilka informacji lub DVD / CD w ręku i zaangażowania uczestników, jak idą w dół naw. Można powiedzieć: „Jeśli jesteś zainteresowany (a krótkim zdaniu, co produkt ma), możemy ci pomóc.” Albo można powiedzieć, „Czy jesteś zainteresowany (wkładki zdaniu)?” Włączyć uczestnika. Uśmiechnij się i być przyjazne.

Gdy ktoś ma chodzić w kabinie, wstrzymać rozmowę ze swoim kolegą rep o tym, gdzie iść na obiad i porozmawiać z uczestnikiem.biovico.pl/pl/produkty/lyprinol Przedstaw się i zapytać ich: „Co mogę pomóc?” Co prowadzi mnie do …

relacje z klientem definicja

2) Jest to podejście zespołowe. Jeśli uczestnik nie jest ze swojego regionu lub jest zainteresowany innymi produktami nie pokrywają, podejmują uczestnika do rep, którzy mogą skorzystać z rozmowy z tego uczestnika. Przedstawiciele handlowi to nie koniecznie „zespole”. Firmy uwielbiają mówić o „pracy zespołowej”, a następnie uhonorować osoby, które w większym stopniu niż inne sprzedaży z nagrodami, gotówka, itp

Dlatego „praca zespołowa” należy podkreślić, na spotkaniu pre-show. Przedstawiciele mogą pomóc sobie nawzajem zrobić więcej biznesu na pokazie, który pomaga wszystkim. Jeśli kolega rep nie odwzajemnić, a następnie można zatrzymać udostępnianie przewody z tym rep. Ale bardziej prawdopodobne niż nie, to towarzysz rep będzie zrewanżować, jeśli nie istnieje, co kiedyś w przyszłości.

relacje z klientem definicja

3) Pobierz myśli od końca. Reps są skupione, słusznie, na ofertę zamknięcia. Jednak na targach trzeba odpocząć i zdystansować się od zamknięcia i pracować bardziej na aspekcie „stosunki”, a także edukowanie potencjalnych klientów. Czemu? psychologia podstawowe: Teraz ludzie są nerwowe i niespokojne i mogą odczuwać tego samego od innych ludzi. Ludzie zawsze będą ciążyć na kogoś, kto jest spokojny i zrelaksowany, zwłaszcza jeśli sami nie są. Jeśli jesteś zrelaksowany i skupiony na relacjach i edukowanie uczestnika, uczestnik będzie reagować ze spokojem i być bardziej otwarci na Państwa pomysły i sugestie.

Konkluzja: pokazy handlowe są niekwestionowanym królem budowanie relacji i edukacja w czasie rzeczywistym dużej liczby klientów na miejscu. Jak już wspomniano, seminaria i telekonferencje są w porządku i mają swoje miejsce, ale w czasie rzeczywistym twarzy i praktyczne pokazy nadal i zawsze będzie pokonać płaskim ekranem i ciemną salę konferencyjną.

Poprzez aktywne na wystawie, rozwinąć swoje możliwości. Poszerzanie możliwości zwiększy swoją wydajność. Aby zwiększyć ilość przewodów w rurociągu i pomóc generować wyższy zwrot z inwestycji z pokazu nie tylko dla Ciebie, ale także dla całej firmy. To z kolei daje zespół marketingu pomoc, której potrzebują, aby kontynuować pomóc.

Artykuł dzięki:

Author: crm-online.com.pl

Share This Post On